Zigzaggen

25 december 2018 - Medellín, Colombia

24-12 Na 2 dagen op de camping te hebben gestaan in Turbaco en de plaatselijke supermarkt te hebben geplunderd zodat we voorlopig voldoende eten hebben zijn we vertrokken richting Medellin. Een ritje van geen 500 km waar we 3 dagen over hebben gedaan. Dwars door de bergen en prachtige bergdorpjes. Hierdoor was de gemiddelde snelheid zo’n 30 km per uur. Een uur zigzaggend omhoog, om daarna weer zigzaggend naar beneden te gaan. Wat Eric helemaal geweldig vindt, die geniet enorm achter het stuur 🚌. zodra je echter op zo’n 2500 met hoogte bent, keldert de temperatuur direct met zo’n 10 graden naar beneden. Dus jas aan, jas uit. De eerste nacht hebben we overnacht in de tuin van een Hotel waar op dat moment een kerstviering plaats vond. De mensen waren ontzettend vriendelijk en wij werden gewoon uitgenodigd om er bij te komen zitten. De volgende morgen zijn we s’morgens vroeg om 7 uur🥴 vertrokken, in de hoop s’middags nog Medellin te bereiken. Dit is helaas niet gelukt, om 17 uur zo’n 100 km voor Medellin (nog zeker minstens 3 uur rijden) hebben we overnacht op een parkeerplaats naast een tankstation in Santa Rosa de Osos. Prima veilige en rustige slaapplaats met keurige toiletten en een winkeltje. Het was daar ‘s nachts zo’n 5 graden, dus hebben meteen ons kacheltje uitgeprobeerd, die overigens geweldig doet. (dankzij Hans). Na een spelletje Rummikub lagen we om 9 uur lekker diep weg gekropen in onze slaapzakken. Vanmorgen aangekomen In Medellin, waar wij nu op de El Bosque glamping staan met meerdere overlanders op een kwartier lopen van de beroemde kabelbaan. Merry X-Mas iedereen.🎄🎄😘😘

1. Anneke:
    Geweldig weer geniet van Medellin....and again Merry Xmas🎅🎄🎅💋
  2. Shervin emers:
    25 december 2018
    Blijf door genieten mensen,tur kos bon felis pascu doei🍻🎄
  3. Annette Huisman:
    25 december 2018
    Wow, wow, wow, wat geweldig en wat een gave foto's. Kijk nu al uit naar jullie volgende verhaal. Heel fijne kerstdagen en een mooi en gezond 2019. Mooie en veilige reis!🙋
  4. Ineke van nimwegen:
    25 december 2018
    Jullie ook fijne kerstdagen geniet van jullie verslag
  5. Rob en Marga:
    Geweldig, bon pasku🌲😘
  6. Charlot en de boys:
    25 december 2018
    Merry Christmas lieverds. Fijn dat jullie zo genieten. Een genot om zo met jullie mee te reizen hihi. Enjoy xx
  7. Ineke:
    25 december 2018
    Prachtig , super leuk om te zien, mooie kerstdagen samen🎄😃
  8. Yvonne:
    25 december 2018
    wat een super trip nu al dan moeten jullie nog maanden lekkere dagen xx
  9. Mariska Stempher:
    25 december 2018
    geweldig om te zien. De kabelbaan is echt schitterend om mee te maken. Merry Christmas..
  10. Pim en Joke:
    25 december 2018
    Hoe kan het anders dan dat jullie een Merry, Merry Christmas hebben op zo'n bijzondere en prachtige reis! Gezellig feestdagen! XX
  11. Ria van Doorn:
    Wat gaaf !!!
    Enjoy XXX
  12. Josette Bakker:
    25 december 2018
    Bon pasku!🎄🍾🥂 ziet er super uit!
    Ejoy!😘💋
  13. Hans Theebe:
    25 december 2018
    Geweldig! Nou als ik even snel reken wordt de reis met deze gemiddelde snelheid toch zeker 9 maanden 😜 heel veel plezier en vergeet de top van de kabelbaan niet, er staat heel veel lekkers te wachten op de top van de berg.🍓🍇🍎🍒🍏
  14. Saskia:
    harstikke leuk om zo te lezen en te zien, Bon Pasku ! 🎄😘
  15. Thecla Kuijs:
    25 december 2018
    Leuk om jullie reis op deze manier mee te maken.Wij wensen jullie hele fijne kerst dagen en een onside mooie Reid.
  16. Petry:
    25 december 2018
    Wat gaaf weer. Voor jullie ook hele fijne kerst. Dikke knuffel van ons xxx
  17. Peter en Hannelore:
    25 december 2018
    Wat een mooie foto's weer en een prachtig verhaal! Eindelijk weer een kacheltje aan😂
    Wat een mooi leven zo,geniet ervan!!
    Nogmaals fijne dagen.
  18. Milou:
    Muy Bien, Felis Navidad ♡♡♡♡♡
  19. Lianda:
    Genieten zo te lezen....heerlijk🤗
  20. Mariëtte:
    26 december 2018
    Leuk om met jullie mee te reizen zo. Fijne kerstdagen!
  21. Marilis Girigorie - Davelaar:
    26 december 2018
    Merry Christmas
    Dus avontuur is begonnen
  22. Rien en wendy:
    28 december 2018
    Die foto's zijn zo super gaaf en dan samen met jullie verhaal erbij. Is het net of dat we mee reizen... maar wat een kou zeg. Brr.
    Dikke kus en knuffels