Finally, we go again....

21 december 2018 - Carabali, Colombia

20-12 Hoe krijg je een auto tijdelijk Colombia binnen? Je brengt 20 kopieën van je paspoort, rijbewijs en kentekenpapieren en dan heb je nog te kort. We zijn zelfs bij de notaris geweest om vingerafdrukken te autoriseren. Maar ook dat is niet genoeg, buiten je SVB verzekering en reisverzekering hebben we ook nog een lokale verzekering moeten afsluiten ($24 voor 1 week). Autoverzekering voor 2 maanden afgesloten (€35). Maar.......het is gelukt!😀 Na 3 dagen stempeltje hier, stempeltje daar, rijden we eindelijk😀! onze eerste stop is een camping in Turbaco. Een hele leuke boerderij camping op een berg met uitzicht  over Cartagena en de zee. Er zijn hier varkens🐷, honden, apen 🐒en veel vogels. We hebben onze eigen waakhond. Eric heeft het zonnepaneel geïnstalleerd en ik kijk toe met een bak koffie☕️. wat zullen we straks lekker slapen, bij het geluid van al de krekels😴😴

1. Milou:
    21 december 2018
    Een memorabel bakkie koffie!
  2. Carlo:
    Eindelijk on the road 😀👍
  3. Birgitta:
    Top!! Hit the road...
  4. Annemieke Veltink-Van der Weerd:
    21 december 2018
    O wat heerlijk! Je eigen bus en je eigen bakkie koffie. En nu lekker op de camping ff bijkomen van alles. Vast behoorlijk spannend geweest allemaal!! Nu gaat de roadtrip echt beginnen! Bon Voyage!!! 😘
  5. Petry:
    21 december 2018
    Hoe bedoel je ff die buitenlanders een poot uitrukken.....maar oké het is gelukt. Jullie rijden. Op naar de avonturen. En wij naar jullie verhalen. Héél veel veilige kilometers en héél veel plezier
  6. Shervin emers:
    21 december 2018
    Eidelijk begin de avonturen,succes,tur kos bon
  7. Charlot en de boys:
    21 december 2018
    Eindelijk, jullie eigen rijdende "home" bij de hand!! En nu verder op avontuur. Veel succes, plezier en mooie kilometers. Enjoy en take care xx
  8. Lianda:
    Oh gelukkig zeg ....
    Nu kan eindelijk jullie trip beginnen ...
    Vele veilige km..ters
    Enne wat een schattige fluitketel 😉
    XXX
  9. Coby:
    Wat een fantastisch avontuur
    als vriendin van Milou's moeder volg ik jullie op de voet
    Goede reis
  10. Ineke van nimwegen:
    21 december 2018
    Gelukkig eindelijk op pad geniet ervan
    (Doen wij ook)
  11. Josette Bakker:
    21 december 2018
    Avontuur kan nu echt beginnen, is het wachteb allemaal vast waard! Heel veel veilige kilometers met jullie gave bus! Enjoy🚐 😘💋
  12. Ria van Doorn:
    21 december 2018
    O wat goed!!! Eindelijk op pad, wat een leuke hond trouwens :-) heel veel plezier en wat een uitkomst he digitaal tijdperk, weet je nog jullie vorige reis ? Brieven sturen naar de ambassades ( had ook wel iets toch ?)
    Be save XXXXX
  13. Anneke:
    21 december 2018
    Ohhhhh ik voel het in mijn buik dat gevoel zo eindelijk met jullie bussie zitten bakkie leut erbij en ......( gelukzaligheid dat gevoel) super veel plezier en kan niet wachten op de volgende foto's...idd veel veilige km...en op naar de kerst🎄🎅🎄 💋❤💋❤
  14. George:
    21 december 2018
    Eindelijk en nu opweg naar Medellin voor een fijne kerst
  15. Shervin emers:
    21 december 2018
    Voor jullie ook bon Pascu i bon anja🍻🎄
  16. G. Peetoom-Jonkman:
    21 december 2018
    Echt ,n reis voor jullie.
    Je moet er wat voor doen,
    Heerlijk toch ,

vieren ze daar ook kerst ?Wij wensen jullie mooie kerstdagen in de zon wij in de regen
    heel veel knuffels van uit Alkmaar Pa&Ma
  19. Arnold:
    Jongens hele fijne feestdagen en een gezond en veilig 2019 gr arnold &shermelin
  20. Peter en Hannelore:
    24 december 2018
    Zo leuk om jullie verhalen te lezen.
    Avontuur genoeg!!
    Geniet van jullie mooie reis en fijne kerstdagen.
    En straks een heerlijk kerstdiner??😉
  21. Pim en Joke:
    24 december 2018
    Zaten wij maar samen met jullie in Eric zijn midlife crises! Busje is echt super geworden maar dat kan je wel aan Eric overlaten. Vanaf nu begin het heerlijke genieten dus zet em op, geniet en maak plezier! Maar ook dat kunnen wij prima aan jullie overlaten! Dikke kus van ons drietjes en van tante D XX