Piept en kraakt

5 januari 2019 - Popayán, Colombia

04-01-2019 Via Ibaque rijden we naar de dessierto Tatacoa. Een woestijn in Colombia. De temperatuur liep daar op naar 45gr. (Zie foto’s). We hebben in de woestijn overnacht onder een fantastische sterrenhemel. Zo donker.....en zoveel sterren✨✨✨. Na het ontbijt hebben we in een soort oase midden in de woestijn een moddergebad genomen en ons lekker laten masseren. Daarna kwam onze monsterrit. Van Villaveija naar Popoyan. Op de kaart een “witte” weg! Dus moest te doen zijn, toch? Die kaart ligt nu in de prullenbak🥴. Over 135 km hebben we 2 dagen gereden. Nou ja gereden🥴, gestuiterd kun je beter zeggen. Via een ezelspad langs de rivier en dwars door het nationale park zijn opgeklommen tot zo’n 3735 mtr. Halverwege hebben we overnacht in een bergafgraving. ’s Nachts buiten geplast niet wetende dat er puma’s  rond lopen.🥵,waarschuwings bordje gemist. Maar na 2 dagen stuiteren en stofhappen zijn we nu God zij dank weer op een verharde weg. Alles piept en kraakt bij ons ( en niet alleen de auto) maar we hebben het gehaald. Nu een heerlijke maaltijd

1. Milou:
    5 januari 2019
    WoW, wow, WOW, maar goed, hier ben je voor gegaan toch??? stofhappen, afzien en piepen en kraken, ontzettend leuk om te lezen en petje af voor jullie, hou het wel veilig trouwens!!! Succes
  2. Lianda:
    5 januari 2019
    Wohie jeetje wat spannend zeg ....
    Gelukkig , nu maar eens over een knappe weg wat km-ters rijden ...pfff
    Maar wel weer een uitdaging.
    XXX
  3. Hans Theebe:
    5 januari 2019
    Haha geweldig, maar wel even langs de Purace vulkaan gereden toch?😉🍺🍺
  4. Josette Bakker:
    5 januari 2019
    Wow, even het stof wegspoelen met een ijskoud Brightje🤪 nu weer even over het asfalt gelukkig👍😘
  5. Annemieke Veltink-Van der Weerd:
    5 januari 2019
    Man man wat spannend allemaal. Geniet enorm van jullie verhalen!!!
  6. Petry:
    5 januari 2019
    Wat gaaaffff allemaal. Je weet in ieder geval dat je een rug en spieren hebt met dat gestuiter. Doe voorzichtig. Véél plezier.
  7. Charlot en de boys:
    5 januari 2019
    Jeetje, wat een rit!! Wat zullen jullie blij zijn om weer n normale weg onder de wielen te hebben. Maar wat een gave ervaring weer, jullie doen t toch maar ff. Dit neemt niemand je meer af. Toppers!!! Enjoy en big hug van ons
  8. Pim en Joke:
    5 januari 2019
    Jullie draaien jullie hand niet om voor een beetje avontuur, want daarom zijn jullie aan deze reis begonnen! Superleuk om jullie blog te lezen en de prachtige foto's te zien. Have fun, enjoy and live life to the fullest! Dikke kus, ook van tante D
  9. George:
    geweldige trip zo
  10. G. Peetoom-Jonkman:
    5 januari 2019
    ik voel of ik bij jullie in de kofferbak alles mee beleefd
  11. Ria van Doorn:
    6 januari 2019
    Gaaf !!!!!!!
    Wat een mooi verhaal weer !
    Stay safe XXXX
  12. Annette Huisman:
    Echt iets voor jullie😂.
    Volgende keer wel op de bordjes letten he.
  13. Ineke:
    7 januari 2019
    Wat een geweldige belevenis, en leuk om het mee te lezen😉
  14. Marilis:
    7 januari 2019
    Ow wat spannend. Maar ja het is toch goed afgelopen
    Veel plezier verder