De bus is op reis

21 november 2018 - Willemstad, Curaçao

We kunnen haast niet wachten :) nog maar 11 dagen voor vertrek! De tickets zijn geboekt en maandag 3 december vliegen we met Avianca naar Cartagena in Colombia. Leuk hotelletje geregeld in het oude centrum van Cartagena (Casa India Catalina). Vermoedelijk zullen we hier een dag of 4 verblijven tot alle formaliteiten zoals de tijdelijke import vergunning , verzekering etc. zijn geregeld en ons busje  wordt vrijgegeven. We hebben vandaag de bus naar Caribbean Cargo Services gereden en hij zit nu in de container. Was nog even spannend want de inrijhoogte van de container is 228 cm en de hoogte van de bus 226 cm. Maar Eric heeft het zonnepaneel verwijdert en de banden iets laten leeglopen tot 1 bar oid (voor de kenners onder ons) en hij ging er zonder problemen in. As. zondag 25-11 vertrekt de container uit Curaçao om de oversteek te maken naar Colombia waar hij een week later in de haven van Cartagena zal aankomen.

1. Rien en wendy:
    21 november 2018
    Wow het komt nu wel heel dichtbij...
    Spannend allemaal. X
  2. Josette Bakker:
    21 november 2018
    Super dat het allemaal goed paste, aftellen is begonnen, spannendddddd!
  3. Saskia:
    21 november 2018
    Jaja, het avontuur gaat beginnen ! Harstikke leuk hoor, kijk uit naar jullie verhalen! 😘
  4. Michel, Samantha, Indy & Mecx:
    21 november 2018
    De bus is klaar voor de oversteek, nog 11 nachtjes en dan mag jullie avontuur ook gaan beginnen! Wij kijken enorm uit naar jullie verhalen en hopelijk kunnen wij veel met jullie mee lezen. ♥️
  5. Petry:
    21 november 2018
    Het aftellen is begonnen. Super spannend. Ik kijk uit naar de mooie verhalen.
  6. Milou:
    21 november 2018
    dag busje!!!! spannend hoor!!!! Stap 1 is gezet, nu gaat het echt gebeuren!
  7. Joke:
    21 november 2018
    Gaaf Sophia! Ik ga jullie heel graag volgen op jullie avontuur!!!! Liefs vanuit een koud NL!
  8. Ineke:
    Spannend ,succes met het avontuur .👍🏻
  9. Corine:
    21 november 2018
    Jeetje wat spannend allemaal!
    Het aftellen is begonnen...
  10. Lida van der Gulik:
    21 november 2018
    Wow... Het aftellen is echt begonnen. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en avonturen.
  11. Annemieke Veltink-Van der Weerd:
    21 november 2018
    Ow wat spannend allemaal! Nu al benieuwd naar jullie verhalen!!! Xxx
  12. Charlot en de boys:
    21 november 2018
    Omg, spannend!!!! Het avontuur gaat (bijna) beginnen dushies. Heerlijk om dan al jullie verhalen weer te lezen, zoals vanouds.
  13. Sophia:
    21 november 2018
    Pffff..... de laatste voorbereidingen😰. Maar we hebben er geweldig veel zin.
  14. Roxanne:
    21 november 2018
    Heerlijk verhaal, bandjes leeg laten lopen 😂 Nu wordt het spannend, aftellen geblazen! Ben benieuwd naar de rest van de verhalen die nog volgen ❤️
  15. Ineke van nimwegen:
    21 november 2018
    Leuk om jullie te volgen genieten
  16. George:
    21 november 2018
    Spannend hoor wat zal het stilllllll zijn hier op curaçao
  17. Lianda:
    Echt aftellen nu.....
    Spannend hoor, kan niet wachten , super leuk om jullie te volgen.
    Knuffels en heel veel reisplezier..xxx
  18. Birgitta:
    21 november 2018
    Super spannend, super gaaf! Ben stiekem best “jaloers” dus kijk nu al uit naar alle verhalen zodat we heerlijk met jullie mee kunnen leven en genieten ;-) Succes met de laatste voorbereidingen en maak er een fantastisch en onvergetelijk avontuur van! Xx
  19. Anneke:
    22 november 2018
    Ohhhh superrrr dat dat allemaal goed is gegaan....nu de laatste daagjes afstrepen, wow......wat spannend...en heerlijk dat wij op deze manier kunnen meegenieten strax....😘💋ya gonna love Cartagena
  20. Karin:
    22 november 2018
    Het wordt nu wel heel echt 😲
  21. Shervin emers:
    Tur kos bon,succes
  22. Rob en Marga:
    22 november 2018
    Lieve Sophia en Eric, eindelijk gaat het beginnen na veel voorbereidingen. Heel veel plezier en succes. Benieuwd naar jullie avonturen. Dikke kus uit NL
  23. Jeff Huisman:
    Eric & Sophia
    Heel erg veel plezier en succes met jullie avontuurlijke reis.
    De buurman van de overkant 😊 Jeff
  24. Groetjes Marion 😊:
    22 november 2018
    Heel veel plezier samen en geniet ervan 😎 hoe lang gaat jullie rondreis Sophia?
    (Wij gaan volgend jaar met een camper naar west Canada, Rocky Mountains enz...)
    Goeie reis!!
  25. Brenda:
    Wow....

Super super super gaaf....geniet
  26. Ria van Doorn:
    22 november 2018
    Ben er stil van ( en dat wil wat zeggen :-) Heel veel plezier en kan nie wachten op jullie verhaal en als ouwe tante zeg ik het toch ff Wees Voorzichtig !!!!
  27. Marilis Girigorie - Davelaar:
    22 november 2018
    Spannend, ja het avontuur gaat beginnen. Heel veel plezier.
  28. Carlo van Kleef:
    22 november 2018
    leuk om jullie te volgen en spannend.
  29. Annette Huisman:
    22 november 2018
    WoW, wat een fantastisch vooruitzicht. Ben heel benieuwd naar jullie reisverhaal. Doet me denken aan jullie Afrikareis. Spannend hoor.
    Veel suc6 met aftellen.
  30. Pim en Joke:
    23 november 2018
    Het busje is nu nog wit (hihi) We zijn benieuwd welke kleuren het de komende maanden nog krijgt .... Have fun, enjoy and share photo's! Dikke kus XX
  31. G. Peetoom-Jonkman:
    26 november 2018
    het is bijna zover spannend voor jullie maar ook voor ons,
    wij wensen jullie
  32. GRACE:
    28 november 2018
    De bus past precies erin op oeps. Dat was wel spannend. Wel mensen nog veel spannende maar wel leuke momenten toegewenst
  33. Witte:
    30 november 2018
    perfect, weer een droomwens in vervulling laten gaan!
  34. Marco:
    3 december 2018
    Hey, een hele goede en voorspoedige reis !! Spannend avontuur !!! Geniet ervan met volle teugen !!