Vertrek 3-12-18

5 december 2018 - Cartagena, Colombia

Maandag 3-12 Vanmorgen om half 7 ging ons wekkertje en voorlopig ons laatste nachtje in ons heerlijke bedje op Curacao. Ons avontuur gaat beginnen. Helaas direct al met een vertraging 😧. Onze bus die eigenlijk gepland was om gister in Cartagena aan te komen, komt nu waarschijnlijk pas 9 december aan. De boot gaat eerst nog naar Colon in Panama en daar wordt de container met onze bus erin overgeheveld naar een andere boot die hem naar Cartagena verscheept. Vingers crossed, laten we hopen dat het allemaal goed gaat. Niet alleen de boot heeft vertraging maar ons vliegtuig ook. We vertrekken een uur later dan gepland en halen op het nippertje onze aansluiting naar Cartagena, waar wij ‘s middags rond 4 uur aankomen. Ons hotel ligt midden in het oude centrum binnen de oude stadsmuren. Mooier kan niet, maar het is wel eventjes acclimatiseren. Het krioelt hier van de mensen, auto’s, taxi’s, brommers, paard en wagens en straatventers. ‘S avonds baadt Cartagena in een zee van lichtjes. Momenteel zijn ze overal de kerstverlichting aan het aanbrengen en zijn daar beslist niet zuinig mee. Wij hebben vandaag heerlijk door alle straatjes geslenterd, terrasjes gepakt en onze ogen goed de kost gegeven.

1. Annemieke Veltink-Van der Weerd:
    5 december 2018
    Veel plezier en succes in Cartagena!
  2. Shervin emers:
    Tur kos bon verder,geniet
  3. Thecla Kuijs:
    5 december 2018
    Wij wensen jullie een fantastische reis al vind ik het wel heel jammer dat we jullie niet ontmoeten op Curaçao.dikke kus van Dave en thecla.
  4. Petry:
    5 december 2018
    Ziet er goed uit. Zonde van de vertraging. Maar wat maakt het uit. Doe voorzichtig.
  5. Annette Huisman:
    5 december 2018
    Fantastische reis gewenst en geniet van al het moois wat op jullie pad kont. Zelfs de vertraging😉. Hierdoor krijgen jullie (ongewild) de tijd om meer van jullie waarschijnlijk prachtige omgeving te zien, die je anders had gemist.
    Enjoy😘
  6. Jacques:
    5 december 2018
    Leuke foto's, mooie mensen daar. Geniet van de terrasjes zou ik aanraden.
  7. Lianda:
    5 december 2018
    Het gaat vast allemaal goed komen, want 9 december is een hele mooie dag hihi....In ieder geval is jullie avontuur begonnen. Nogmaals geniet XXX
  8. Roxanne:
    5 december 2018
    De eerste bestemming is bereikt! Nu volop genieten. Mooie foto's.
  9. Josette Bakker:
    5 december 2018
    Lekker alles maar over je heen laten komen zoals het loopt, genieten van waar je bent en elkaar. Enjoy het avontuur! Dikke kus 😘💋
  10. Rob en Marga:
    5 december 2018
    Zoals Josette zegt, je kunt er verder niets aan veranderen. Geniet vooralsnog. Dikke kus
  11. G. Peetoom-Jonkman:
    5 december 2018
    GOEDE MORGEN ,LEKKER GESLAPEN?
    WEER ,N NIEUWE DAG ,OM LEKKER TE GENIETEN VAN DE ZON EN OMGEVING EN VAN ALLES WAT JULLIE TEGEN KOMEN ,
    LEUK HOOR SOPHIA , OM DAT ALLEMAAL TE LEZEN. ZELFS DE VERTRAGING IS SPANNEND.
    eRIC SCHRIJF JIJ OOK AF EN TOE WAT JE MEEMAAKT IN DE RIMBOE?
    wIJ WENSEN JULLIE MOOIE FEESTDAGEN,EN HEEL VEEL GROETJES UIT Alkmaar,PAMA.
  12. Anneke:
    5 december 2018
    Oh heeeerlijk de kerstlichiesss...ja de straatventors zijn wat lastig daar, niet te vriendelijk kijken hahaha....
    Zalig om fotos te msken daar...
    Enjoy dushi's💋
  13. Peter en Hannelore:
    Beste Sophia en Eric,
    Geniet van jullie prachtige reis.
    Foto's van Cartagena komen ons bekend voor. En nu wachten op jullie mooie bus!
    Zal goed komen. Vergeet niet in Peru een pisco sour te drinken!! Echt heerlijk.
    Wij lezen graag jullie mooie verhalen.
    Groeten uit Curaçao
  14. Mariska Stempher:
    5 december 2018
    Eric en Sophia, Heel veel plezier en vooral lekker genieten..

Groetjes Henk en Mariska
  15. George:
    5 december 2018
    ziet er erg gezellig uit
  16. Milou:
    5 december 2018
    wat een gave foto's ! ik kan helemaal meeleven met jullie....spannend idd allemaal...als dat maar goedgaat!!! ik zal voor jullie duimen, tot die tijd, heel veel genieten
  17. Michel, Samantha, Indy & Mecx:
    5 december 2018
    Wat een gave foto's! Heel leuk om beelden te hebben bij jullie avontuur. Die vrolijk versierde fiets in een overvolle straat, geweldig! Geniet lekker van alle mooie momenten pap en mam 😘
  18. Ria van Doorn:
    6 december 2018
    O wat mooi !!! En die vertraging komt vast vanzelf goed.
    Geniet van jullie omgeving en van elkaar
    Dikke XXX
  19. Erica:
    6 december 2018
    Wat een mooie plek!! alles komt goed. genier er even van ook al valt het even tegen dat er overal vertraging in zit.
    Pascal deed je gister de groeten van de bank:) met 4 doggies haha.
    dikke kus en tot horens
  20. Ineke van nimwegen:
    8 december 2018
    Geniet van deze prachtige reis