Huurauto

8 december 2018 - Gaira, Colombia

vrijdag 7-12. Gister met de Colombiaanse scheepsagent contact gehad. Onze boot Met de container uit Curacao is te laat aangekomen in Colon,Panama  ( Korsou - poko poko)  Dat betekend dat we de boot gemist hebben.....De verwachte aankomstdatum is nu 16 dec. Dus wij op zoek naar Lowbudget autoverhuur in Colombia. En dat is gelukt, we hebben voor 5 dagen een Chevrolet Spark geritseld🚙. Vandaag via Volcan del Lodo Totumo (moddervulkaan) naar Santa Marta gereden. Afstand 175 km, tijdsduur 7 uur. Ze waren ons even vergeten te vertellen dat het een feestdag is in Colombia. Dit wordt hier gewoon op straat gevierd, overal muziek, vuurwerk , stalletjes en miljoenen mensen, waar wij tussendoor gemanoeuvreerd zijn. We hebben al behoorlijk wat meegemaakt maar zoals dit hadoen we nog nooit gezien. We zitten nu in een hostel en wanen ons weer in de hippie tijd. geweldig!!! Tijd voor een biertje 🍻

1. Milou:
    Proost!!!!!
  2. Mariëtte:
    8 december 2018
    Hippie tijd? 🤣🤣...zooo oud zijn jullie toch niet? Proost en enjoy!
  3. Anneke:
    8 december 2018
    Ohhhhh super dat jullie autotje hebben gehuurd lekker op onderzoek uit.....klinkt allemaal supergaaf & gezellig helemaal jullie style.... 💋Anneke
  4. Annette Huisman:
    8 december 2018
    Met een haarbandje om en een joint achter het oor (moet in zuid Amerika toch wel te vinden zijn) 😂😂 is het hippiebeeld compleet.
  5. Petry:
    8 december 2018
    Hahahaha deze reis is toch écht hippie style? Gaaf hoor. Geniet lekker van jullie biertje. Ik zeg PROOST 🙂
  6. Josette Bakker:
    8 december 2018
    Fijn dat een auto gelukt is, lekker toeren de vrijheid op
    Je af laten komen. Genieten samen heerlijk!😘💋
  7. Charlot en de boys:
    8 december 2018
    Wat gaaf zeg, helemaal jullie ding hihi.
    Leuke foto's weer, lijkt wel n beetje op Cuba. Nog ff weekje toeren en dan kunnen jullie hoop ik overstappen in jullie eigen camper. Enjoy xxx
  8. Erica:
    Haha geweldig!!! geniet ervan
    wel balen dat je op je eigen bus moet wachten, maar dit is ook een mooi begin van jullie reis!
    groet pascal en erica ( en joey, coco, pepper en tess)
  9. Rien en wendy:
    8 december 2018
    Ik zie eric niet in het modderbad. Was ie net koppie onder?
    Enne hippies. Compleet met krullen en haarbanden? Te gek allemaal dushies. GENIET. 😍
  10. Yvonne:
    8 december 2018
    Wat een avontuur nu al en moet het nog beginnen :-) lekker genieten skatjes !!
  11. Ria van Doorn:
    8 december 2018
    Hippie tijd helemaal top ( ik den aan Hair)
    Proost !!
  12. Shervin emers:
    Lekker verder genieten ,sigi gosa
  13. Rob en Marga:
    8 december 2018
    Oei oei maar jullie blijven er een feestje van maken. Dat doen jullie goed, proost 😘
  14. Pim en Joke:
    9 december 2018
    Gelukkig wonen jullie al een paar jaar op dushie Koursou! Niets ongewoons dus dat jullie busje er ''nog steeds' niet is en hebben jullie de tijd aan jullie zelf! Enjoy and have fun! Dikke kus Bo, Pim en Joke.
  15. Marilis Girigorie - Davelaar:
    9 december 2018
    Jamer. Niets gebeurt voor niets. Even geduld en jullie kunnen verder. Maar nu hebben jullie de kans gekregen om van Cartagena te genieten. Have fun!!
  16. G. Peetoom-Jonkman:
    10 december 2018
    o,o, wat doen jullie nu de hele dag ? heb je je knutselwerk mee?Sophia
    anders zijn het wel lange dagen het is nu Maandag dus wasdag haha,
    groetjesuit ALKMAAR
  17. Hannie.kiestra:
    12 december 2018
    Heerlijk om zo wat rondtelummelen,er schijnt ook een prachtige bibliotheek te zijn,binnen de vestingmuur,maar flink aan de rum,dan gaan de dagen ook snel,hoe warm is het nij jullie.?hannie,
  18. Sophia:
    12 december 2018
    Zo’n 31 graden, strakblauwe lucht.
  19. G. Peetoom-Jonkman:
    HIER WATERKOU