Boring....🥴

15 april 2019 - Patagones, Argentinië

14-04 Dinsdag hebben we Ushuaia bereikt en heerlijk rond gewandeld in het zuidelijkste stadje van Argentinië. We hebben stempel in ons paspoort “Fin del Mundo” oftewel einde van de wereld. Dit is voor ons het verste punt dat we per auto kunnen bereiken . Verder zuidelijk is alleen nog maar per boot mogelijk, maar wij gaan ons opmaken voor Buenos Aires😀💃. Volgens de borden hier slechts nog maar 3094 km via Route Nacional nr. 3 . pfffff........long road😏. Binnen een paar dagen tijd zijn we diverse keren de grens overgestoken van Chili naar Argentinië en weer terug, ons paspoort begint behoorlijk te vullen met al die stempels en het lijkt wel steeds sneller te gaan om alle documenten in te vullen. We raken geroutineerd, tegenwoordig zijn we met 10 minuten de grens over, mits hij niet gesloten is wegens stroomstoring. In dat geval duurt het minstens 4 dagen of gewoon 200 km om rijden naar de volgende grenspost. Nou je snapt het wel, voor een paar kilometertjes om rijden draaien wij ons hand niet meer voor om😛.  Op dit moment overnachten we bij een pompstation (voor de Wifi😂) zo’n 850 km voor Buenos Aires. We hebben er 5 dagen en ca. 2200 km RN3 opzitten. 5 dagen over de steppe gereden, enig idee hoe dat er uitziet? Nou, oneindig ver kijken, geen bomen, geen huizen, geen bordjes helemaal niets, één grote kale vlakte met een asfaltweg (dat gelukkig wel) en heel af en toe kom je een auto tegen. SUPER SAAI 🥴😖, als we dan om de zo’n 300-400 km een pompstation tegen komen dan gaan we zowat helemaal uit ons dak van vreugde. Heerlijk even tanken, en contact met mensen. Maar afijn dat hoort er ook bij, nog een kleine 1000 km te gaan.

1. Marilis Girigorie - Davelaar:
    Succes.
  2. Josette Bakker:
    15 april 2019
    Ja, inderdaad hoort er ook bij, jullie hebben al zoveel mooi’s gezien dat het haast niet meer te overtreffen is. Ff doorbijten straks wordt het vast weer prachtig. Dikke kus😘
  3. Ineke van nimwegen:
    15 april 2019
    Het is nog steeds een prachtige trip
  4. Milou:
    15 april 2019
    heerlijk zo'n saai leven, hahahah
  5. Yvonne:
    15 april 2019
    En wij maar denken dat jullie vakantie hebben dit is gewoon bikkelen en afzien 😎😘
  6. Petry:
    15 april 2019
    Het is voor ons alles behalve boring hahahaha. Nog ff en jullie zitten weer volop in de drukte. Ff doorbijten (🤔).
  7. Anneke:
    15 april 2019
    Ik denk als je in buenes aires bent, verlangt naar "boring", maar muchas baillades na b.aires, i muchas servessas i mojitos , todos i muchos personas, perro enjoyyyyy💋❤
  8. Lianda:
    15 april 2019
    Haha precies wat Anneke zegt....in Buenos Aires verlang je weer naar een beetje rust, want daar rijden meer bussen dan auto's...
    Wat weer een mooie foto's en geniet van wat weer gaat komen.
    Knuffels
  9. Rob en Marga:
    15 april 2019
    Er komt vast weer iets prachtigs voorbij wat de moeite waard is. Veel plezier 😘
  10. Ria van Doorn:
    15 april 2019
    Lijkt mij ook stront vervelend hahahaha .....
    Prachtig jullie reis en verhalen dikke kus xx
  11. Charlot en de boys:
    15 april 2019
    Pfff, wat SAAIIIIIIIIII, whaha, behalve voor ons om te lezen en te zien. Zoveel moois om van te genieten en je moet maar zo denken de drukte komt vanzelf en dan verlang je weer naar de rust hihi. ENJOY jullie prachtige reis dushies.
    Big hug van ons
  12. Frans Bijpost:
    15 april 2019
    We hebben het met jullie te doen zeg, ook al kan het saai zijn er zijn zat mooie dingen. Vergeet niet te genieten he. Veel fun♡