Bolivia

6 maart 2019 - La Paz, Bolivia

06-03 Bolivia here we are! Binnen een half uur waren we de grens over, ze keken nergens naar en dat terwijl Eric ruim 2 uur bezig is geweest om 3

jerrycans met illegale diesel in onze bus te verstoppen. Diesel is Momenteel moeilijk verkrijgbaar in Bolivia of schreeuwend duur. Opnaar Cococabana aan het Titicacameer. Het grootst en hoogst  gelegen meer van Zuid-Amerika met een oppervlakte van meer dan 8000km2 en op een hoogte van 3810 meter. We overnachten in Copacabana aan de “boulevard” en werden s’avonds verrast door enorme hagelstenen gepaard met onweer! spooky on the lake.

1. Ria van Doorn:
    6 maart 2019
    Kun je die diesel nog wel terug vinden ?
  2. Michel, Samantha, Indy & Mecx:
    6 maart 2019
    Jeetje dat is nog eens relaxed ontbijten met prachtig mooi uitzicht! Genieten!
    Papa zal dan ook altijd een grote boef blijven 😉
    En een kappertje gepakt zie ik, ik herken je weer hihi.
    Veel plezier! Kus ons
  3. George:
    6 maart 2019
    diesel duur verkopen daar heb je geld voor de terug reis HAhiho
  4. Charlot en de boys:
    6 maart 2019
    Haha jullie beleven weer genoeg daar. En..... carnaval ook niet gemist! Gaaf hoor. Leuke foto's wederom. Have fun, huggies van ons
  5. Ineke van nimwegen:
    6 maart 2019
    Wat een belevenis weer dit maak je maar een keertje mee jullie pakken hem
    Grandioos ook groetjes van nol
  6. Josette Bakker:
    6 maart 2019
    Super zeg, en Eric naar een collega geweest zie ik👍Toppie!

Dikke kus xxx
  7. Rob en Marga:
    6 maart 2019
    En nog een metgezel op de reis met dezelfde ideologie, leuk en weer prachtige plaatjes. Live the Good life ❤️
  8. Anneke:
    Moooooooi weer!😍❤💋
  9. Petry:
    6 maart 2019
    Weer zat meegemaakt. Gaaf hoor.
  10. Hannie.kiestra:
    6 maart 2019
    Wat een sic vet coole reis,veel plezier
  11. Milou:
    7 maart 2019
    Ik wil ook wel wéten waar je diesel kan verstoppen 😅😅
  12. Frans Bijpost:
    7 maart 2019
    Diesel verstop je toch in de tank:-) wat weer prachtige foto's zeg. En nog steeds de ANWB outlet trui aan.
  13. Rien en wendy:
    7 maart 2019
    Haha zat de diesel in de koelkast enz. Iets meer kleding met carnaval dan hier
    Xxxxx
  14. Lianda:
    7 maart 2019
    Oh oh oh die Eric toch ....
    En anders zou hij zich er wel hebben uitge...., als ze het hadden gevonden 🤣🤣,maar wat een prachtige foto's weer.kus vanuit alkmaar xx
  15. Ineke:
    7 maart 2019
    Weer mooi verhaal ,, en prachtige foto's.
  16. G. Peetoom-Jonkman:
    9 maart 2019
    Wat weer ,n verhaal,
    maar jullie genieten en dat is belangrijk toch|
    Heel veel groetjes .
    Het is hier erg stil.
    xx ma,
  17. Birgitta:
    25 maart 2019
    Een heerlijk ontbijtje met een bijpassend tafelkleedje 🙏🏼😉
    Super leuke verhaal en foto’s weer! Man man wat komen jullie wat tegen... kun je alle indrukken een beetje blijvend opslaan? Leve de techniek 😉👍🏼